8 Ocak 2013 Salı

İnsanlar üçe ayrılır ;


1) Babayiğit insan;

-Hayatı kolaylaştırmak için formüller bulur, bilumum faydalı icat yapar 
-Aklına düşen her kavramı irdeler üşenmeden tek tek başlıklar altında toplar
-İnsanlar ihtiyaç duyduğu bilgilere ulaşsın diye bilgileri kitap haline getirir
-Mi minörü sol majörü ahenkle birleştirir, acısında ve mutluluğunda insanlara eşlik eder
-Torunlarım rahat, huzurlu bir yaşam sürsün diye kendi hayatını feda eder

2) Kibirli insan;

-Yapılanlara teşekkür edip rahatına bakmak yerine 'yanlız adam ne yapmış be, ben niye yapamıyorum böyle şeyler' der. Kendini yiyip bitirir, onları çekemez
-Hırslıdır, eninde sonunda mevki sahibi olur
-Orjinal olmak ister taklitçilikten öteye gidemez, marjinal olmak ister taklitçilikten öteye gidemez

3) Normal insan; 

-Yapılanlara teşekkürü borç bilir
-Faydalandığı bilgiler karşısında atalarının ruhuna bi fatiha okur
-Fakat faydalandığı bilgiler yerli yersiz 'sınav' adıyla karşısına çıkınca atalarına ağır küfürler eder
-Bir çoğu sigara içer

      Sigara içiyorum ve zaman zaman atalarıma küfür ediyorum. 
Bu sınıflandırmaya göre normal bir insanım. Atalarımdan özür dilerim ama, formülü bilgisi batsın, bunları öğrenmek istemiyorum ki ben ! Bir avuç olan beynimi, gereksiz şeylerle doldurmak istemiyorum. Kedi sevmek istiyorum mesela. 22 yaşıma kadar kedilerden nefret ederdim. Şimdi o açığı kapatmak istiyorum onlarla şakalaşmak, fotoğraflarını çekmek istiyorum. Bir de çay demliyim sigaramı yakıyım, elimde de gitarım. Dünya'daki tek işim bu olsun istiyorum. Izdırapını sikeyim dünya..

  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder