29 Ocak 2014 Çarşamba

Facebook

"Yok olsan. Bamm!!  Bir anda toz olsan".
 Fotoğrafını yumrukladım. Yetmedi ayaklarımın altına alıp defalarca çiğnedim.
 Sinirim geçince de elime alıp defalarca öptüm.

Kendini her hafta tekrar eden böyle bir günde, fotoğrafı tekmelerken aniden durdum.

"20 mayıs 2008." Hayır tarih önemli değildi.
Elimdeki tek fotoğrafı yırtılmıştı.
Özenle bantladım fakat ağzı burnu kaymıştı kızcağızın.

Bir süre fotoğrafa bakamadım. O halini görmeye dayanamazdı yüreğim.
Sonraları baktığımda, dedim "ben bu kıza mı aşık olmuşum."

Artık her baktığımda biraz daha çirkin, biraz daha biçimsiz geliyordu gözüme.

Alkol fondiplediğim günler geride kalmıştı. Keyifle kahvemi fondipliyordum.
Evden eğlenceli şarkılar yükseliyordu. Çıldırmış boğa gibi dans ediyordum. Mutluydum.

Facebooktan bildirim geldi.
Facebook yeni açılmıştı. Hemen üye olmuştum.

Arkadaşlık isteği yollayan oydu.
Bu nasıl bir güzellikti.
Yumruklamam için özenle seçilmiş onlarca fotoğraf.

Ekrana yumruk attım. Bamm! Sağ kroşe, sol kroşe ve nakavt.
Ekran karardı, müzik gitti.
Keyfim kaçmıştı. Oturup ağlamaya başladım.
Dışarıda yağan yağmur göz yaşlarımı geçene dek ağladım.

Aynaya baktım. Gözlerim ağlamaktan kıpkırmızı olmuş;
"Erkek adama ağlamak yakışır mı it !"

Kral Tv'yi açtım.
Şarkıcı Tan, Yıldızlar da Kayar şarkısını yeni remix yapmıştı.
Ferdi Baba'nın böyle dokunaklı bir şarkısında dans etmekten utanarak , çıldırmış boğa gibi dans ettim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder